Kategori | Ahmet Maranki

Ahmet Maranki Zayıflama Formülü

Sağlıklı bir biçimde zayıflamak, genel sağlığımızı bozmadan fazla kilolardan kurtulmak hiç de zor değildir. Piyasada sunulan çözümlere baktığımızda son derece zararlı zayıflama diyetleri, birçok zararlı yan etkisi olan zayıflama hapları, vücudu hiç çalıştırmadan yağları eritmek için kullanılan ışınların vücuda verilmesi gibi sağlıksız zayıflama yöntemlerle, bilinçsiz ve sonuç vermeyen egzersiz programları ile karşılaşmaktayız. İnsanlar psikolojik olarak çok hızlı sonuç almak isterler. Dolayısı ile bahsedilen zararlı ve yan etkileri olan zayıflama çözümlerine yönelirler. Sağlıklı zayıflama için altın kural basittir. Uygulanabilir basit bir diyet ve düzenli, sıkıcı olmayan ve etkin bir egzersiz sistemidir. Egzersizin süresi bu noktada psikolojik faktör olarak çok önemlidir. Saatler süren egzersizler ve çok yavaş alınan sonuçlar insanları egzersizden uzaklaştıran bir faktördür.

Günümüzde özellikle büyük şehirlerde artık zaman çok değerlidir. Yaşantımızı maalesef hızlı yiyerek, tüm gün ofiste hiç hareket etmeden çalışarak, televizyon izleyerek, bilgisayar başında vakit geçirerek, araba kullanarak geçirmekteyiz. Bu durum kaslarımızı minimum oranda kullanmamıza neden olurken, kötü beslenme ile gereğinden fazla kalori alarak aslında 150-200 yıl yaşamak için programlanmış vücudumuzu da çok hızlı yıpratmaktayız. Bunların üstesinden gelebilmek yan etkisi olmayan tamamen sağlıklı teknolojiler sayesinde geliştirilen egzersiz sistemleri ile mümkündür.

Ahmet Maranki Zayıflama FormülüZayıflama Formülü

Prof. Dr. Ahmet Maranki elma sirkesinin aynı zamanda zayıflatıcı özelliğinin de olduğuna dikkat çekiyor. Elma sirkesi hazılayıp kullanmak isteyen ziyaretçilerimiz için tarifini verelim:

Elma sirkesi hazırlama tarifi,1 bardak suyun içerisine 2 yemek kaşığı elma sirkesi ve 1-2 tatlı kaşığı bal ilave edilir. Bu kürden, yemeklerden önce, günde 3 kere içilir. Prof. Dr. Ahmet Maranki özellikle akşam yatmadan önce ve sabahları aç karnına içilecek elma sirkesi+bal karışımının vücuttaki yağların ve toksinlerin atılmasına yardımcı olacağını belirtmektedir.

Elma sirkesi+bal karışımı metabolizmayı hızlandırdığı için besinlerdeki kalorilerin daha çabuk yakılmasını da sağlayarak kullanan kişinin daha kolay kilo vermesine neden olmaktadır.

Prof. Dr. Ahmet Maranki zayıflama çayı tarifi 1

1 litre su içine 30 gram ayrık kökü, 30 gram arpa ve 30 gram mısır püskülü katılır. 10 dakika bu karışım kaynatılır ve ardından süzülür. Hazırlanan bu zayıflama çayından her gün 3-4 bardak içilir.

Prof. Dr. Ahmet Maranki zayıflama kürü 2

1 su bardağı kaynar su içine 8-10 gram kadar ufalanmış aslanpençesi ilave edilir ve 10 dakika demlenmesi için beklenir. Bu bitkisel çaydan günde 3 bardak hazırlanıp içilir.

Prof. Dr. Ahmet Maranki tavsiyeli zayıflatıcı bitkisel çay tarifi 3

1 su bardağı kaynar suyun içerisine 8-10 gram şahtere konulup 10 dakika demlenmesi beklenir. Bu zayıflama çayından her gün 3 bardak hazırlanıp içilir.

Bitkisel zayıflama formülü 4:

İlk zayıflama kürü şöyledir: Kilo vermek için her gün 2-3 tane elma yenir.

İkinci zayıflama kürü tarifi ise şu şekildedir: 200’er gram rezene, kimyon ve melek otu kökü toz haline getirildikten sonra karıştırılır ve her gün bu zayıflama küründen 1 kaşık içilir.

Prof. Dr. Ahmet Maranki zayıflama kürü formülü 5

1 bardak kadar suyun içine 10 gram yulaf ilave edilip 10 dakika boyunca kaynatılır ve bu zayıflama çayından günde 2-3 bardak kadar içilir.

Ahmet Maranki zayıflama çayı

Malzemeler

30 gram ayrık kökü

30 gram arpa

30 gram mısır püskülü

Hazırlanışı,Malzemeleri bir litre suya koyup on dakika kaynatıp, soğutulduktan sonra süzün.Balla tatlandırılabilirsiniz ya da limon sıkabilirsiniz. Hazırlanan çayın 1 günde tüketilmesi gerekmektedir. Bu karışımın içine 20 gram da kiraz sapı ilave edebilirsiniz.

Ahmet Maranki’den Kuru Soğan Kürü ile Zayıflama Formülü

Şeker hastaları ve kilosu fazla olanlar için Ahmet Maranki kuru soğan suyu kürü tavsiye ediyor.

Şeker hastaları, diyabetliler için ve kilo fazlası olanlar için Ahmet Maranki soğan suyu kürü tarifi:  1 adet kuru soğanı kabuğuyla ve kökleriyle birlikte önce yıkayın. sonra sirkeli suda bekletin. 1 bardak kadar suda 3 taşım kaynatın. (kabuğunu soymayın,köklerini kesmeyin). Bu soğan suyu kürünü hiçbir yan etkisi olmadığından büyük küçük herkes içebilir. kandaki şeker oranını dengeler, fazla kilosu olanlara faydalıdır. Bir bardak soğan suyunun içine çeyrek limon suyu sıkılarakta içilebilir.

Zayıflamak İçin Öneriler

*Öğün atlamak bir sonraki öğünde daha fazla yenilmesinin yanında farkında olunmadan yağ miktarının artmasına, kas ve su kaybının olmasına neden olmaktadır. Aç kalmak, öğün atlamak kan şekerinin düşmesine, dolayısıyla şekerli besinlerin fazla tüketilmesine neden olmaktadır. Başta kahvaltı olmak üzere asla öğün atlanmamalıdır.

*Günlük su tüketimi de azalırsa vücutta depolanan yağ miktarı artar. Sonuçta böbrekler fonksiyonlarını tam olarak yerine getiremediği için yağları enerjiye çeviren karaciğer böbreklerin işini üstlenir ve yağlar vücutta toplanır. Çay, kahve, kola, çorba, sebze, meyve… tüketilmesi de Sıvı ihtiyacını karşılar. Ancak en iyi çözücü su olduğu için, ihtiyacın 3/4’ü sudan gelmelidir. O nedenle Günde 10 – 14 bardak su içilmelidir.

*Şeker ve şekerli tüm besinlerden uzak durulmalıdır (Çay şekeri, Bal, reçel, pekmez, çikolata, pasta, hazır meyve suları, meşrubatlar, kolalı içecekler, tatlılar…). Bu besinler kan şekerinde ani bir dalgalanmaya sebep olur, kan şekerini kısa sürede artırır ve düşürürler. Bu nedenle tatlı yedikten sonra kişinin canı tekrar tatlı çeker. Şekerin fazlası da vücutta yağ olarak depolandığı için mümkün olduğunca az tüketilmesi uygun görülmektedir.

*Margarin, tereyağı gibi katı yağlar yerine bitkisel sıvı yağları tercih edin. Süt, yoğurt ve peynirde de doymuş (kötü) yağlar bulunduğu için yarım yağlı veya yağsız (light) olanlarının tüketilmesi önerilmektedir. En azından süt ve yoğurdun kaymağını ayırın. Kırmızı et yerine beyaz ete daha çok ağırlık verin. Ancak beyaz et de olsa aşırıya kaçmayın. Öte yandan etin görünen yağını ve tavuğun derisini mutlaka ayırın.

*Yiyecekleri kızartmak, kavurmak yerine; haşlama, ızgara yapma, buğulama veya fırında pişirme yöntemlerini kullanarak hazırlayın. Çünkü besinler kızartıldığı veya kavrulduğu esnada % 10 – 15 oranında yağ çekerler. Gerçi fazladan alınan kalori spor yapılarak veya bir sonraki öğünü hafif şeylerle geçiştirerek regüle edilebilir. Yalnız burada tek sorun kalori içeriğinin artması değildir. Aynı zamanda besinler bu işlemler sonucunda Kanser yapıcı bazı öğeler içermektedir. İşte vücut bu öğeleri dışarı atamaz ve zamanla birikim söz konusu olur.

*Toplumda büyük bir kesimde tabak sıyırmak gibi bir alışkanlık da bulunmaktadır. Bir bezelye veya nohut tanesini düşünecek olursak; besinin üzerinde zar şeklinde çok ince bir tabaka halinde yağ bulunmaktadır. Öte yandan yemeğin bütün yağı dibe çökmekte ve yemeğin suyu ile karışmaktadır. Sonuçta yemeğin suyunu kaşıkla tüketiliyorsa, pilavın üzerine dökülüyorsa veya Ekmek banarak tabağı sıyrılıyorsa yemeğin bütün yağını da tüketilmekte. Hatta 2 dilim ekmek yemek varken, bu 3 – 4 dilime çıkıyor.

*Yağ alımını azaltmak adına etle pişen yemeklere yağ koymayın. Sonuçta etler yaklaşık %20 oranında yağ içermektedir. Tereyağı, margarin gibi katı yağlar yerine; zeytinyağı, mısırözü yağı, soya yağı, kanola yağı, fındık yağı veya bitkisel karışım yağları kullanın. Ayrıca kullanılan yağ zeytinyağı bile olsa mucize bir yağ değildir, Ekmeği bandırarak tüketmeyin. Sıvı yağları her zaman için kötünün iyisi olarak görün.

*Pasta, kek, kurabiye, börek vb Hamur işlerinde de bol miktarda yağ, şeker, Un, yumurta… kullanıldığı için mümkün olduğunca bu besinleri yemekten kaçının.

18 total views, 1 views today

Yazar:

- admin 1681 Yazı Gönderdi Bitkisel Tedavisi.


Yazara Ulaşın

Yorum Yazın

Bitkisel Tedavileri Hakkında

Sitemizde Yer Alan Bilgiler bilimsel veri niteliğinde değildir.Bu nedenle uygulamadan önce doktorunuzla yada bir sağlık uzmanı ile görüşmeniz önerilir.Bitkisel kür yada önerilerle ilgili uygulamalar hakkında sitemiz bir sorumluluk kabul etmez. Site Haritası için tıklayınız Sitemiz Kullanan Kişiler İçin Uyguladığımız Gizlilik Politikaları

İlgili Linkler